ביובית בבת ים

בבת ים יש אלפי יחידות מגורים, וכן, מבנים עסקיים, ציבוריים ואחרים. לכל אחד מהם צמודה מערכת ביוב אשר קולטת את המים המשומשים ומי השופכין ומזרימה אותם אל מערכת הביוב הראשית של העיר. מערכת ביוב פרטית כוללת בריכות ביוב המחוברות ביניהן בטור ישר באמצעות תעלות פתוחות וצינורות סגורים. המערכות מיוצרות ברובן מבטון אבל יש בנמצא גם מפלסטיק קשיח.

בעקרון, מדובר על מערכת שאמורה להיות סגורה אבל עקב בלאי ותקלות נוצרות בחלקים ממנה סדקים. סתימות נגרמות עקב חדירת שורשים דרך סדקים אלו או חיבורים לקויים בין הצינורות. לאחר החדירה הם מרחיבים את הסדקים עד להיווצרות מסה גדולה שאיננה מאפשרת זרימת מים ושפכים קדימה. בסתימות מורכבות ניתן לזהות גם גופים זרים המגיעים מהאסלות.

מדובר על תחבושות היגייניות, גלילי נייר טואלט, מיכלי פלסטיק של סבוני אסלה המונחים על קצה האסלה ועוד. כל אלו מגיעים בטעות או כתוצאה מרשלנות. התוצאה הקשה של סתימה כזאת היא שהמים פורצים החוצה דרך מכסי בריכות הביוב או דרך האסלות ויוצרים שלוליות מצחינות סביבן. במקרים כאלו, משביתים את כל מערכת האינסטלציה בבית כולל האסלות, הטושים, הברזים ועוד. בשלב זה עלולות לפרוץ מחלות קשות בגלל שהשפכים כוללים חיידקים מסוכנים לבריאות.

עקב כל הבעיות הללו יש צורך בפתרון מהיר של הבעיה. פתיחת סתימה נעשית, לרוב על ידי מוטות מיוחדים אשר מוברגים אלו לאלו ויוצרים מוט ארוך. בקצה המוט הראשי מבריגים קפיץ אשר מסוגל ללפות את השורשים לאחר סיבובו. משיכה חזקה עשויה לתלוש קבוצת שורשים, וכך, בהדרגה לפתוח את הסתימה. בעת סתימה מורכבת הדבר לא אפשרי ואז, אין ברירה, אלא להפעיל ביובית בבת ים. "ישראל שירותי ביובית" מספק שירותים אלו על בסיס קבוע.

שירותי ביובית בבת ים

ביובית היא, למעשה, כלי רכב כבד יחסית. מדובר על טנדר גדול, משאית קלה או כבדה שעליה יש מיכל מים. בנוסף, יש בה שתי מערכות. אחת לשאיבת נוזלים והשנייה להזרקת מים בלחץ. פתיחת סתימה מתחיל בריקון המים בצנרת הביוב. עושים זאת עם המשאבה הקיימת. לאחר מכן, יש לאתר את מקום הסתימה ועושים זאת באמצעות מצלמת סיב אופטי מוחדרת.

לאחר מכן, מתחילים בתהליך פתיחת הסתימה ועושים זאת עם החדרת צינור המים אשר בקצהו יש דיזה מיוחדת. היא מסוגלת ליצור סילון דק אשר יכול לחתוך את השורשים, וכן, גזעי עצים, פלסטיקים קרטונים וחומרים קשיחים אחרים. לאחר הזרמת מים מסיבית מתחילה הסתימה להתרסק וכל תוכנה מוזרם הלאה. לחץ המים הוא גבוה והוא מסוגל גם לקלף שכבות לכלוך מדפנות הצנרת. במקרים מסוימים, ממשיכים על ידי שפיכת חומרים קוטלי שורשים אשר מסיימים תהליך ניקוי יעיל. החומרים משמשים גם כמעכבי צמיחת שורשים חדשים.

ניתן למצוא ביוביות מגוונות השונות אלו מאלו במפרט שלהן. יש גדולות יותר ופחות, יש עם טכנולוגיות מתקדמות ופחות. השוני מתבטא בעיקר בגודל, בלחצי המים שהמערכת מסוגלת לייצר ובתפוקת העבודה. ניתן למצוא ביוביות נמוכות המסוגלות לנוע בחניונים מקורים ולבצע שם משימותיהן. ניתן להזמין שירותי ביובית בבת ים גם לעבודות נוספות דוגמת: שאיבת בורות ספיגה, בורות שומניים במפעלים, שאיבת מי הצפות במרתפים ומבנים נמוכים ועוד. "ישראל שירותי ביובית" יתאים את הביובית הנדרשת לכל משימה.

הוא פעיל לאורך כל ימות השנה ויכול להגיע במהירות האפשרית לכל קריאה דחופה. איתור נזילות ופתיחת סתימות, הן לרוב דחופות בגלל הבעיות שהן יוצרות. יש ברשותו תשתית המותאמת לפעילות וצוות עובדים מקצועי ומסור. שירותיו ניתנים ללקוחות ותיקים כחדשים גם יחד.

רוצה שניצור קשר?

אינסטלטור בתל אביב

אחת הבעיות הגדולות בהן נתקלים לקוחות רבים הזקוקים לשירות של אינסטלטור בתל אביב הינה צורך בשירות דחוף. מקרים של נזילות קשות, פיצוץ בצנרת או סתימה באסלה הינם מקרים אשר לא ניתן להמתין איתם יותר מידי וחשוב לקבל שירות עבורם

אינסטלטור ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות של אינסטלטור ברמת גן אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא כלי העבודה בהם הוא משתמש. כמובן, אתם לא צריכים לבדוק מותגים ודגמים, במיוחד אם אתם לא מכירים את התחום, אך כדאי מאוד שתוודאו כי

אינסטלטור בראשון לציון

כיצד נדע להגיע אל אינסטלטור בראשון לציון שיעשה עבודה מעל ומעבר בצנרת הביתית? מהם הקריטריונים בימינו להגיע לאינסטלטור הטוב ביותר? אלו שירותי אינסטלציה חדשים ניתן למצוא בשוק ומדוע הם מהווים אינדיקציה שהחברה המספקת אותם טובה ובטוחה לעבודה בביתנו? כמו