ביובית בנס ציונה

"ישראל שירותי ביובית" מספק שירותי אינסטלציה מתקדמים בנס ציונה ובסביבותיה לקהל לקוחות גדול וותיק. חלקם פרטיים ואחרים מגיעים מהמגזר הציבורי, העסקי ועוד. כידוע, מערכת האינסטלציה בכל מבנה המשמש למגורים או לשהיית אנשים היא אחת החיוניות, ומשום כך, יש צורך להתקינה בצורה המקצועית ביותר, לתחזקה היטב ולתקן בה תקלות במהירות האפשרית. מערכת הביוב החיצונית שבחצר היא זאת הקולטת את מי השפכים והמים המשומשים ומובילה אותם אל המערכת העירונית של נס ציונה.

היא מורכבת מבריכות המחוברות ביניהן בקו ישר באמצעות תעלות פתוחות וצינורות סגורים. היא יכולה להיות מיוצרת מבטון או מפלסטיק קשיח, ולמעשה, מתוכננת להיות הרמטית. אלא, שהיא גם מתבלית לאורך זמן, ואף עלולים להיווצר בה סדקים ושברים במקומות שונים. אחת הבעיות הרציניות היא היווצרות סתימות בתוך מעברי הצנרת הסגורים עקב חדירת שורשים ו/או גופים זרים. הבעייתיים ביותר הם השורשים החודרים פנימה דרך הסדקים ומרחיבים אותם בהדרגה. כאשר מצטברת מסת שורשים אז המעברים מתחילים להיסתם באיטיות.

זה תהליך ארוך יחסית אשר אינו מורגש ביום יום. אבל לפתע פתאום המים נעצרים ומפסיקים לזרום וכאשר הם מתרבים אזי פורצים החוצה אל מעבר למכסי הבריכות או מהאסלות. הדבר יוצר, כמובן, שלוליות סביב והריחות הנוצרים הם בלתי נסבלים. אין ברירה אלא להשבית את מערכת האינסטלציה ולהזעיק ביובית בנס ציונה לטיפול בבעיה.

פתיחת הסתימה חייבת להיות מהירה מאחר והמפגע הינו סביבתי ואף עלול לגרום לבעיות רפואיות לשוהים במקום. פתיחת סתימה יכולה להיעשות במספר דרכים, כאשר הפשוטה ביותר היא באמצעות מוטות מיוחדים אשר מגיעים בסט. ניתן להבריגם אלו לאלו עד ליצירת מוט ארוך. בקצה המוט הראשון מבריגים קפיץ מיוחד אשר מסוגל ללפות שורשים בעת סיבובו. משיכה חזקה וקבוצת שורשים נתלשת, וכך, ממשיכים עד להוצאת כולם.

שירותי ביובית בנס ציונה

בסתימות מורכבות ניתן למצוא גם תחבושות הגייניות, גלילי נייר טואלט מיכלי פלסטיק של סבון אסלות אשר מניחים אותם על דפנות האסלה לחיטוי וריח. כל אלו מגיעים בטעות או בגלל רשלנות של הדיירים. במקרים אלו פתיחה בעזרת מוטות אינה מצליחה וחייבים ביובית שהינה למעשה, כלי רכב כבד, יחסית, דוגמת משאית קלה או כבדה, טנדר ועוד. יש עליה מיכל גדול, וכן, שתי מערכות מקבילות. אחת לשאיבת נוזלים והשנייה להזרקת מים בלחץ. תהליך העבודה מתחיל עם ריקון הבריכה והצנרת ועושים אותו על ידי שאיבת התוכן למיכל.

לאחר מכן, מנסים לאתר את מקום הסתימה באמצעות מצלמת סיב אופטי המוחדרת לקווי הביוב. בשלב הבא מכניסים את הצינור עד למקום הסתימה. בקצהו יש דיזה מיוחדת המסוגלת ליצור סילון מים דק היכול לחתוך שורשים, לבתר גזעי עצים, פלסטיקים ניירות ועוד. בלחץ המים הסתימה מתפוררת באיטיות עד שנפרצת לגמרי. כל תוכנה מוזרם הלאה ונעלם במערכת הציבורית.

סילון המים יכול גם לקלף שכבות לכלוך הדבוקות לדפנות הצנרת, וכך כל המערכת מנוקה. ניתן לשפוך חומרים קוטלי שורשים לשם ניקוי מושלם יותר אבל לא תמיד הדבר הכרחי. חומרים אלו מסייעים גם בעיכוב כניסת שורשים מהירה. מבחינים במספר דגמי ביוביות השונים אלו מאלו במפרט, בגודל ובתפוקת העבודה. יש נמוכות המסוגלות לנסוע בחניונים מקורים וכדומה. "ישראל שירותי ביובית" יביא לכל משימה את הביובית המתאימה מכול.

שירותי ביובית בנס ציונה ניתנים גם בנסיבות אחרות ובין היתר: שאיבת בורות ספיגה, בורות שומניים במפעלים, מי הצפות ושיטפונות במרתפים ומבנים נמוכים אחרים ועוד. ניתן להזמין שירותים דחופים עקב סתימות והצפות או אחרים מסודרים לשיקום מערכות ביוב, צילום קווי ביוב, ועוד.

רוצה שניצור קשר?

אינסטלטור בתל אביב

אחת הבעיות הגדולות בהן נתקלים לקוחות רבים הזקוקים לשירות של אינסטלטור בתל אביב הינה צורך בשירות דחוף. מקרים של נזילות קשות, פיצוץ בצנרת או סתימה באסלה הינם מקרים אשר לא ניתן להמתין איתם יותר מידי וחשוב לקבל שירות עבורם

אינסטלטור ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות של אינסטלטור ברמת גן אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא כלי העבודה בהם הוא משתמש. כמובן, אתם לא צריכים לבדוק מותגים ודגמים, במיוחד אם אתם לא מכירים את התחום, אך כדאי מאוד שתוודאו כי

אינסטלטור בראשון לציון

כיצד נדע להגיע אל אינסטלטור בראשון לציון שיעשה עבודה מעל ומעבר בצנרת הביתית? מהם הקריטריונים בימינו להגיע לאינסטלטור הטוב ביותר? אלו שירותי אינסטלציה חדשים ניתן למצוא בשוק ומדוע הם מהווים אינדיקציה שהחברה המספקת אותם טובה ובטוחה לעבודה בביתנו? כמו