ביובית בקרני שומרון

חברת "ישראל שירותי ביובית" מספקת שירותי איתור ופתיחת סתימות בקרני שומרון ובאזורים הסמוכים אליה. נזקקים לה אנשים פרטיים, מפעלים ועסקים אחרים, מוסדות תרבות, רשויות מקומיות ועוד. סתימות נוצרות במערכת הביוב של המבנה או הבית הפרטי. מרביתם מחדירת שורשים ואחרים מגופים זרים הנכנסים פנימה או משניהם גם יחד. מערכת הביוב שבחצר מורכבת ממספר בריכות המחוברות אלו לאלו באמצעות צנרת. מהבריכה יוצאות תעלות פתוחות המתחברות בהמשך לצנרת סגורה שמעליה מונחת האדמה.

קצה הקו מתחבר למערכת הביוב האזורית. המערכת מיוצרת לרוב, מבטון, אבל ניתן למצוא גם כאלו העשויות מפלסטיק קשיח ומסיבי העמיד ללחצים. השורשים חודרים דרך סדקים ו/או שברים הנוצרים עקב בלאי, תאונות, תקלות, חבלות ולחצים אחרים. הם מתרבים ויוצרים בהדרגת חסימה אשר מונעת לאיטה את מעבר המוצקים והנוזלים. סתימה פשוטה, יחסית, היא של שורשים ואותה ניתן לפתוח באמצעות מוטות ביוב. אלו הם מוטות המוברגים אלו לאלו עד ליצירת מוט ארוך. בקצהו מוברג קפיץ. כאשר מחדירים אותו הוא נתקל בסתימה.

ניתן לסובב את המוט וסביב הקפיץ נכרכים שורשים. משיכה קלה וחלקם נקרע, וכך הלאה. סתימות מורכבות יותר מכילות גם גופים זרים. מדובר על תחבושות היגייניות, גלילי ניירות טואלט, מכסי פלסטיק של סבוני אסלה המונחים על הקצוות, מגבוני בד ופריטים קשיחים אחרים שאינם מתפוררים במים. כל אלו נשמטים, לרוב, שלא במתכוון פנימה. לעיתים מתווספים אליהם רגבי אדמה ואבנים קטנות הזולגים דרך השברים. סתימה כזאת נחשבת למורכבת ביותר וניתן לשחררה בעיקר על ידי ביובית בקרני שומרון. בסתימות כאלו יש לטפל מהר מכיוון שהן משביתות את מערכת המים בבית. בנוסף, הנוזלים פורצים דרך מכסי בריכות הביוב או דרך האסלות ויוצרות שלוליות עם ריחות רעים המכילות חיידקים.

שירותי ביובית בקרני שומרון

ביובית מוזמנת בדחיפות לאתר הלקוח ומתחילה בעבודתה. על כל אחת יש מיכל לאגירת נוזלים, ובנוסף, שתי מערכות. אחת לשאיבת נוזלים והשנייה להזרקת מים בלחץ. תחילה שואבים את המים למיכל, מרוקנים אותו באתר מורשה וממלאים אותו במים הנדרשים בהמשך. אחר כך מנסים לאתר את הסתימה ועושים זאת על ידי מצלמת סיב אופטי המוחדרת פנימה ושלוחת תמונות את צג המצוי בידי המפעיל. בשלב הבא מכניסים לפעולה את צינור המים שבקצהו מוברגת דיזה מיוחדת. היא מסוגלת ליצור סילון מים דק אשר מצליח לקרוע את השורשים, לחתוך פלסטיק וקרטונים ולפורר את הסתימה. כל תכולתה מוזרמת קדימה.

עתה מכוונים את המים לדפנות כדי לקלף שכבות לכלוך. לאחר שהצנרת מתנקית מסתיימת עבודתה. עתה ניתן לשפוך חומרים קוטלי עשבים אשר משלימים ניקוי יעיל. בשלב זה ניתן לצלם את קווי הביוב הנקיים כדי למצוא את השברים והסדקים ולתכנן תיקון או שיקום כללי. חברת "ישראל שירותי ביובית" מבצעת גם עבודות אלו וכדאי לרכוש שירותיה כדי לקבל רצף עבודה מושלם. ניתן למצוא אותן בגדלים שונים הנבדלים ביניהן במפרט ובתפוקת העבודה של המערכות השונות שבהן. הגדולות מסוגלות לפתוח סתימות מורכבות בזמן קצר.

יש נמוכות הנוסעות בחניונים מקורים ובמבנים נמוכים לביצוע מטלות שונות ועוד. שירותי ביובית בקרני שומרון נוספים הם שאיבת בורות ספיגה, בורות שומניים במפעלים כימיים ואחרים, שאיבת בריכות ומי שיטפונות במקומות בהם מערכת הניקוז אינה מתפקדת. במקרה האחרון, השירותים נחשבים לדחופים ויכולים להציל לכודים במקלטים, מרתפים, חניונים מקורים ועוד. מומלץ לקבל שירות מקצועי מחברה בעלת מוניטין בתחום. ברשותה ביוביות וכלי עבודה נדרשים נוספים. היא מבצעת שירותי אינסטלציה וביוב נוספים ועובדת כל השנה כולל ביקורים עקב קריאות דחופות.

רוצה שניצור קשר?

אינסטלטור בתל אביב

אחת הבעיות הגדולות בהן נתקלים לקוחות רבים הזקוקים לשירות של אינסטלטור בתל אביב הינה צורך בשירות דחוף. מקרים של נזילות קשות, פיצוץ בצנרת או סתימה באסלה הינם מקרים אשר לא ניתן להמתין איתם יותר מידי וחשוב לקבל שירות עבורם

אינסטלטור ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות של אינסטלטור ברמת גן אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא כלי העבודה בהם הוא משתמש. כמובן, אתם לא צריכים לבדוק מותגים ודגמים, במיוחד אם אתם לא מכירים את התחום, אך כדאי מאוד שתוודאו כי

אינסטלטור בראשון לציון

כיצד נדע להגיע אל אינסטלטור בראשון לציון שיעשה עבודה מעל ומעבר בצנרת הביתית? מהם הקריטריונים בימינו להגיע לאינסטלטור הטוב ביותר? אלו שירותי אינסטלציה חדשים ניתן למצוא בשוק ומדוע הם מהווים אינדיקציה שהחברה המספקת אותם טובה ובטוחה לעבודה בביתנו? כמו