ביובית בכפר שמריהו

חברת "ישראל שירותי ביובית" מספקת שירותי ביובית בכפר שמריהו ובאזורים מסביב. השירותים ניתנים לאנשים פרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור ועוד. ניתן למצוא שני סוגי שירותים המוגדרים כדחופים. אחד מהם הוא איתור ופתיחת סתימות ביוב, והשני הוא שאיבת מי הצפות ממקלטים, מחסנים, חניונים, ומבנים תת קרקעיים אחרים. ההצפות קורות בימי גשם עזים ורצופים וכאשר מערכת הניקוז איננה מצליחה לקלוט את כל המים. החשש הוא ללכודים וגם לנזקים לרכוש. שירותים אלו, נחשבים, לעיתים, גם כמצילי חיים. מבין שתי העבודות, פתיחת סתימות נחשבת לנפוצה ביותר.

התדירות נובעת מכך שמערכות ביוב רבות ממוקמות לצד עצים ושיחים גדולים אשר שורשיהם מצליחים לחדור פנימה. מערכת ביוב מורכבות מבריכות ביוב המחוברות ביניהן בצנרת סגורה. הן עשויות בטון או פלסטיק קשיח עמיד ללחצים. כאשר הן מתבלות או נפגעות מתאונה, חבלה, לחץ בלתי סביר של האדמה מעל וכדומה, אזי נוצרים בהן שברים וסדקים. במקרים חמורים, חודרים גם רגבי אדמה ואבנים. כל אלו יוצרים פקק ההופך במשך הזמן לסתימה בלתי עבירה לנוזלים ומוצקים. במקרים רבים, נוספים גם גופים זרים החודרים דרך האסלות.

כאן מדובר על תחבושות היגייניות, גלילי ניירות טואלט, מיכלי פלסטיק של סבוני אסלה, מגבוני בד ועוד. אלו הופכים את הסתימה למורכבת וקשה אף יותר. המים פורצים דרך מכסי בריכות הביוב או דרך האסלות ויוצרים שלוליות מצחינות סביב. הן מכילות חיידקים מסוכנים לבריאות. בעת הזאת, לא ניתן להשתמש במערכת המים ויש צורך מיידי לפתור את הבעיה. פתיחת סתימה קלה אפשרית עם מוטות ביוב המוחדרים פנימה, יוצרים מוט ארוך שבקצהו מוברג קפיץ אשר נתקל בסתימה. סיבוב שלו גורם לשורשים להיכרך ומשיכה לתלישת חלק מהם. העניין הוא שסתימה מורכבת מחייבת עבודת ביובית.

שירותי ביובית בכפר שמריהו

שירותי ביובית בכפר שמריהו ניתנים במקרים מורכבים אלו ואורכים מספר שעות. ראשית, ישאב הצוות את הנוזלים מהמערכת, ולאחר מכן, ירוקן את המיכל לאתר מורשה. בשלב הבא, הוא ינסה לאתר את מיקום הסתימה ועושה זאת באמצעות מצלמת סיב אופטי המוחדרת פנימה. היא שולחת את התמונות אל צג המונח בידי המפעיל. לאחר שמאבחנים את מצב הסתימה, מתחילים לפעול לשחרורה. אל המערכת מכניסים את צינור המים המצוי על הביובית אשר בקצהו מוברגת דיזה מיוחדת היוצרת סילון מים דק וחזק. הוא מסוגל לחתוך שורשים, לפורר רגבי אדמה, לחתוך פלסטיק, ניירת וקרטון וכדומה.

הסתימה מתרסקת ותוכנה מוזרם הלאה אל המערכת הציבורית שהקו מוביל אליה. עתה מתפנים להזרמת מים לדופנות הצנרת מתוך מטרה לקלף מהם שכבות לכלוך דבוקות. לאחר סיום משימה זאת מסתיימת עבודתה. עתה ניתן לשפוך חומרים קוטלי עשבים לניקוי יעיל אף יותר. לאחר מכן, ניתן לצלם את הקו הנקי כדי לאתר את הסדקים והשברים הקיימים ועל מנת לקבל תמונת מצב עדכנית. כך, ניתן לתכנן את תיקון הליקויים או את השיפוץ הנדרש מהיסוד. מבחינים בביוביות מסוגים שונים הנבדלות ביניהן בגודל, בטכנולוגיה ובתפוקת העבודה שלהן.

הגדולות מסוגלות לפתוח סתימות מורכבות בזמן קצר. הקטנות שביניהן הן נמוכות מסוגלות לנוע בתוך חניונים מקורים או במבנים נמוכים ולבצע שם מטלות שונות. הן מבצעות עבודות נוספות כמו: שאיבת בורות ספיגה, בורות שומניים במפעלים כימיים ואחרים, שאיבת מי בריכות ועוד. חברת "ישראל שירותי ביובית" מספקת שירותיה לאורך כל ימות השנה כולל בשעות עבודה לא שגרתיות עת יש צורך בטיפול חיוני מהיר. כן, היא מספקת שירותי אינסטלציה וביוב מגוונים כולל הקמת מערכות. מומלץ להזמין ולקבל שירות מקצועי ממנהליה.

רוצה שניצור קשר?

אינסטלטור בתל אביב

אחת הבעיות הגדולות בהן נתקלים לקוחות רבים הזקוקים לשירות של אינסטלטור בתל אביב הינה צורך בשירות דחוף. מקרים של נזילות קשות, פיצוץ בצנרת או סתימה באסלה הינם מקרים אשר לא ניתן להמתין איתם יותר מידי וחשוב לקבל שירות עבורם

אינסטלטור ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות של אינסטלטור ברמת גן אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא כלי העבודה בהם הוא משתמש. כמובן, אתם לא צריכים לבדוק מותגים ודגמים, במיוחד אם אתם לא מכירים את התחום, אך כדאי מאוד שתוודאו כי

אינסטלטור בראשון לציון

כיצד נדע להגיע אל אינסטלטור בראשון לציון שיעשה עבודה מעל ומעבר בצנרת הביתית? מהם הקריטריונים בימינו להגיע לאינסטלטור הטוב ביותר? אלו שירותי אינסטלציה חדשים ניתן למצוא בשוק ומדוע הם מהווים אינדיקציה שהחברה המספקת אותם טובה ובטוחה לעבודה בביתנו? כמו