ביובית בכפר סירקין

חברת "ישראל שירותי ביובית" מספקת שירותיה בכפר סירקין ובישובים הסמוכים אליה. הם ניתנים לפרטיים, לעסקים, למוסדות, למפעלים, לרשויות מקומיות ועוד. לכל לקוח כזה יש מערכת ביוב בחצר המבנה שבבעלותו וצוות הביובית מתמחה באיתור סתימות בה ופתיחתה. מערכת ביוב קולטת אליה את כל המים המשומשים מהבית ומזרימה אותם למערכת הביוב האזורית. היא בנויה לספיקת נוזלים רבה והצנרת בה מותאמת בקוטרה גם למוצקים.

היא בנויה מבריכות גדולות נפח ועמוקות המחוברות ביניהן בצנרת. מכל בריכה יוצאת תעלה פתוחה אשר מתחברת בהמשך לצינור סגור. המערכת עשויה מבטון או מפלסטיק קשיח ומסיבי העמיד ללחצים ולמשקל. מעל הצנרת מונחת האדמה שעליה נטועים עצים ושיחים. שורשיהם הם אלו אשר, לרוב, גורמים לסתימות. הם מצליחים לחדור דרך סדקים ושברים קיימים ומתרחבים בהמשך.

במקרים רבים, נוספים אליהם רגבי אדמה ואבנים הנכנסים דרך שברים. במקרים חמורים יותר מתווספים לסתימות גם גופים זרים המגיעים מהאסלות. מדובר על תחבושות היגייניות, גלילי ניירות טואלט, מיכלי פלסטיק של סבוני אסלה המונחים על הדפנות שלה, מגבוני בד ופריטים אחרים שאינם מתפוררים בזרם המים כמו למשל, ניירות דקים של נייר טואלט. יחד הם יוצרים סתימה שניתן לפתוח אותה רק באמצעות ביובית.

בגלל הסתימה פורצים המים דרך מכסי הבריכות ו/או האסלות ויוצרים שלוליות מצחינות אשר מכילות חיידקים מסוכנים לבריאות. בעת הזאת, חייבים לסגור את מערכת האינסטלציה ולא להשתמש בה מחשש להתגברות ההצפות. לכן, טיפול מהיר נדרש כאן. אין די בעבודת אינסטלטור המגיע עם מוטות ביוב שנועדו בעיקר לפתיחת סתימות שורשים. מוט ביוב מוחדר פנימה ובקצהו יש קפיץ הנתקל בסתימה. סיבוב שלו כורך שורשים ומשיכתו תולשת אותם. כך עד שחרור הסתימה. אבל הוא לא יתגבר על שאר הגופים שבסתימה.

שירותי ביובית בכפר סירקין

צוות הביובית המגיע לאתר מתחל מיד לרוקן את המערכת מהנוזלים ושואב אותם באמצעות משאבת המותקנת עליה. המיכל שעל הביובית מתמלא ולאחר מכן, מרוקנים אותו באתר מורשה. ממלאים אותו במים הנחוצים לפתיחת הסתימה. בשלב הבא מאתרים את הסתימה על ידי צילומה בעזרת מצלמת סיב אופטי. היא מוחדרת ושולחת תמונותיה אל צג המצוי בידי המפעיל. לאחר זיהויה מחדירים את צינור המים שעליה אשר בקצהו יש דיזה מיוחדת המסוגלת לייצור סילון מים דק.

הוא מצליח לחתוך שורשים, קרטונים, פלסטיק ועוד, וכך מרסק את הסתימה. תכולתה מוזרמת קדימה ונעלמת. עתה ממשיכים להזרים מים בלחץ לכיוון דפנות הצנרת כדי לקלף את הלכלוך הדבוק עליה. עתה מסתיימת עבודתה ומתפנים להמשך המשימה. ניתן לשפוך חומרים קוטלי עשבים פנימה, ולאחר מכן, מצלמים שוב את הקו הנקי. כך, ניתן לקבל תמונת מצב שלו כולל מבט על הסדקים והשברים הקיימים.

זאת במטרה לתכנן תיקון שלהם או שיקום כל הקו מהיסוד. חברת "ישראל שירותי ביובית" מבצעת גם עבודות אלו ומומלץ לתת אותם לה לביצוע כדי לקבל רצף טיפולי מושלם. ביובית בכפר סירקין מבצעת עבודות נוספות עבור לקוחות ובין היתר: שאיבת בורות ספיגה, בורות שומניים במפעלים כימיים ואחרים, שאיבת מי שיטפונות בעת שמקלטים, מרתפים ומבנים נמוכים אחרים מוצפים. זאת האחרונה מוגדרת כבעלת חשיבות רבה וחייבת להיעשות בדחיפות כדי להציל רכוש, וחלילה, גם לחילוץ לכודים. ניתן למצוא ביוביות בגדלים שונים הנבדלות אלו מאלו במפרט ובתפוקת העבודה. הגדולות מסוגלות לפתוח סתימות במהירות, לטפל במערכות ניקוז עירוניות בעלות ספיקה רבה ועוד. יש נמוכות היכולות לנוע בתוך חניונים מקורים ובמבנים נמוכים אחרים לצורך ביצוע משימות שונות. מומלץ לקבל שירות קבוע מחברה בעלת מוניטין.

רוצה שניצור קשר?

אינסטלטור בתל אביב

אחת הבעיות הגדולות בהן נתקלים לקוחות רבים הזקוקים לשירות של אינסטלטור בתל אביב הינה צורך בשירות דחוף. מקרים של נזילות קשות, פיצוץ בצנרת או סתימה באסלה הינם מקרים אשר לא ניתן להמתין איתם יותר מידי וחשוב לקבל שירות עבורם

אינסטלטור ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות של אינסטלטור ברמת גן אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא כלי העבודה בהם הוא משתמש. כמובן, אתם לא צריכים לבדוק מותגים ודגמים, במיוחד אם אתם לא מכירים את התחום, אך כדאי מאוד שתוודאו כי

אינסטלטור בראשון לציון

כיצד נדע להגיע אל אינסטלטור בראשון לציון שיעשה עבודה מעל ומעבר בצנרת הביתית? מהם הקריטריונים בימינו להגיע לאינסטלטור הטוב ביותר? אלו שירותי אינסטלציה חדשים ניתן למצוא בשוק ומדוע הם מהווים אינדיקציה שהחברה המספקת אותם טובה ובטוחה לעבודה בביתנו? כמו