ביובית בכוכב יאיר

חברת "ישראל שירותי ביובית" מספקת שירותיה בכוכב יאיר ובאזורים הסמוכים אליה. מבקשים אותם אנשים פרטיים, מפעלים ועסקים, מרכזי סחר וקניונים, מוסדות ציבור ורשויות מקומיות ועוד. השירותים הנדרשים ביותר של מערכת זאת הם איתור ופתיחת סתימות במערכות הביוב של הלקוחות. המערכות הללו נמצאו בחצרות ובגינות והאחריות לטיפול בהן היא על בעל הכנס.

כל מערכת מורכבת מבריכות המחוברות ביניהן בצנרת המובילה אל המערכת האזורית. הבריכות עצמן גדולות ורחובות ומהן יוצאות תעלות פתוחות המובילות לצנרת סגורה שמעליה מונחת האדמה. המערכת יכולה להיות עשויה מבטון או מפלסטיק קשיח העמיד ללחצים ולמשקל. כל הטיפולים בתקלות מתבצעים דרך בריכות הביוב. סתימות נוצרות מחדירת שורשים ו/או גופים זרים. השורשים מצליחים למצוא סדקים ושברים ומתרבים בהדרגת עד ליצירת פקק רציני.

גופים זרים חודרים דרך האסלות כאשר הם נשמטים פנימה או מושלכים שלא במתכוון. מדובר על תחבושות היגייניות, גלילי ניירת טואלט, מיכלי פלסטיק של סבוני אסלה המונחים על הדפנות, מגבוני בד ועוד. כל אלו אינם מתפוררים במים ומתווספים לסתימה ומעבים אותה. במקרים אחרים, נוספים גם אבנים ורגבי אדמה. בגלל כל זאת, הנוזלים והמוצקים אינם מצליחים לזרום קדימה ופורצים דרך מכסי בריכות הביוב ודרך האסלות. נוצרות סביב שלוליות מצחינות המכילות חיידקים מסוכנים לבריאות.

אין אפשרות להשתמש במערכת המים המושבתת עד לפיתרון הבעיה. העניין הוא שסתימה מורכבת כזאת לא ניתן לפתוח עם מוטות ביוב המיועדים לפתיחת סתימת שורשים בלבד. על כל מוט ביוב ארוך המוחדר פנימה יש קפיץ בקצהו. כאשר הוא נתקל בסתימה מסובבים אותו והשורשים נלפתים סביבו. על ידי משיכה חזקה הם נתלשים, וכך שוב ושוב עד לפתיחת הסתימה. לעומת זאת, ביובית מצליחה לרסק סתימה בכוח המים המוזרמים, ובנוסף, לבצע משימות נוספות על הדרך.

שירותי ביובית בכוכב יאיר

ביובית הינה כלי רכב עליו יש מיכל לאגירת נוזלים, וכן, שתי מערכות נוספות. האחת לשאיבת נוזלים והשנייה להזרקת מים בלחץ. כאשר היא מגיע לאתר העבודה מתחיל הצוות בשאיבת מי הביוב מהמערכת למיכל שעליה. לאחר מכן, מרוקנים את המיכל לאתר מורשה וממלאים אותו במים נקיים הנחוצים לפתיחת הסתימה. בשלב הבא מאתרים את הסתימה על ידי הכנסת מצלמת סיב אופטי המצלמת את קו הביוב.

היא שולחת את התמונות אל צג המצוי בידי המפעיל. לאחר שמבחינים בה, מתחילים בשחרורה על ידי החדרת צינור המים. בקצהו מוברגת דיזה מיוחדת אשר מסוגלת לייצור סילון מים דק היכול לחתוך שורשים, פלסטיק, קרטון ועוד. כך הוא מפורר אותה ושולח תכולתה קדימה. כאן מסתיימת עבודת ביובית בכוכב יאיר והצוות מתפנה להשלמת משימות. הוא שופך חומרים קוטלי עשבים לניקוי יסודי ויותר ומצלם שוב את קו הביוב הנקי. עתה ניתן לראות היטב את הסדקים והשברים ולתכנן תיקון חלקי או שיקום כללי של המערכת.

היא מבצעת שירותים נוספים וביניהם: שאיבת בורות שומניים במפעלים כימיים ואחרים, שאיבת, בורות ספיגה, שאיבת מי בריכות ומי שיטפונות. המשימה האחרונה נחשבת אף היא כדחופה בגלל שעלולים להיות לכודים במקלטים, בחניונים מקורים ובמבנים נמוכים אחרים. ניתן למצוא ביוביות בגדלים שונים הנבדלות ביניהן במפרט ובתפוקת העבודה. הגדולות מסוגלות לפתוח סתימות מורכבות בזמן קצר ומיועדות לפעילות במפעלים, בשטחים פתוחים, במערכות ביוב אזוריות בעלות קוטר רחב ועוד.

יש נמוכות המסוגלות לנסוע בחניונים מקורים ובמבנים נמוכים לביצוע מטלות שונות. חברת "ישראל שירותי ביובית" מספקת שירותים נוספים כמו: התקנת מערכות ביוב ואינסטלציה, תחזוקתן ותיקונים שונים בהם. היא פעילה כל השנה ומגיעה גם לביצוע עבודות דחופות. מומלץ להיעזר בה.

רוצה שניצור קשר?

אינסטלטור בתל אביב

אחת הבעיות הגדולות בהן נתקלים לקוחות רבים הזקוקים לשירות של אינסטלטור בתל אביב הינה צורך בשירות דחוף. מקרים של נזילות קשות, פיצוץ בצנרת או סתימה באסלה הינם מקרים אשר לא ניתן להמתין איתם יותר מידי וחשוב לקבל שירות עבורם

אינסטלטור ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות של אינסטלטור ברמת גן אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא כלי העבודה בהם הוא משתמש. כמובן, אתם לא צריכים לבדוק מותגים ודגמים, במיוחד אם אתם לא מכירים את התחום, אך כדאי מאוד שתוודאו כי

אינסטלטור בראשון לציון

כיצד נדע להגיע אל אינסטלטור בראשון לציון שיעשה עבודה מעל ומעבר בצנרת הביתית? מהם הקריטריונים בימינו להגיע לאינסטלטור הטוב ביותר? אלו שירותי אינסטלציה חדשים ניתן למצוא בשוק ומדוע הם מהווים אינדיקציה שהחברה המספקת אותם טובה ובטוחה לעבודה בביתנו? כמו