ביובית במזכרת בתיה

חברת "ישראל שירותי ביובית" מספקת שירותי ביובית במזכרת בתיה ובישובים הסמוכים אליה עבור לקוחת פרטיים עסקים, מפעלים, מוסדות ציבור ועוד. מרבית השירותים ניתנים על פי הזמנות מסודרות, אבל יש אחרים הנחשבים לדחופים. כאלו הם הזמנות לאיתור ופתיחת סתימות אשר גורמות להצפות מי שופכין בחצרות הבתים. אחרות הן שאיבת מי הצפות בעת ימי גשמים עזים בחורף. כאן יש סכנה אמיתית לנזק לרכוש וחשש לחיי אדם שעלולים להילכד בתוך חניונים תחתיים, מרתפים, מקלטים ומבנים תת קרקעיים אחרים.

מבין השתיים, סתימות הן הנפוצות וקורות כל העת במערכות ביוב שבחצרות. כל מערכת ביוב מקבלת את מי השופכין והמים המשומשים מהבית ומובילה אותם אל המערכת הציבורית. המערכת מורכבת מבריכות ביוב המחוברות ביניהן בצנרת סגורה. הן עשויות לרוב, מבטון אבל יש גם מפלסטיק קשיח. האחריות לטיפול בהן הוא על ידי בעל הבית. סתימות נוצרות בעיקר משורשים אשר חודרים פנימה דרך סדקים או שברים אשר נוצרים עקב בלאי, תקלה, חבלה, תאונה וכדומה. לרוב, אלו שורשי עצים ושיחים גדולים.

הם מצטברים בנקודה אחת ובהדרגה מונעים זרימת מים. לעיתים, נוספים אליו גופים זרים המגיעים דרך האסלות ויוצרים פקק רציני עוד יותר. כאן מדובר על תחבושות היגייניות, גלילי ניירות טואלט, מגבוני בד, מיכל פלסטיק של סבון אסלה אותם מתקינים על דופנותיה וכדומה. פתיחת סתימה כזאת מורכת ולרוב, איננה מסוגלת להתבצע על ידי מוטות ביוב המוחדרים פנימה. מדובר על מוטות המחוברים יחד עד ליצירת מוט ארוך שבקצהו קפיץ. הקפיץ נתקל בסתימה ועל ידי סיבובו כורך שורשים סביבו. משיכה חזקה וחלק מהם יוצא. כך עד לשחרור כל הסתימה. בסתימות מורכבות קשה לבצע את העבודה הנ"ל וכאן נדרשת עבודת ביובית.

שירותי ביובית במזכרת בתיה

ביובית הינה רכב כבד, לרוב, משאית או טנדר גדול שעליה מיכל גדול וכן, שתי מערכות. מערכת לשאיבת הנוזלים ומערכת להזרמת מים בלחץ. שירותי ביובית במזכרת בתיה בסתימות מורכבות נמשכים מספר שעות. היא שואבת בתחילה את הנוזלים מהמערכת אל המיכל ומרוקנת אותה. הצוות מרוקן אותם מהמיכל באתר מורשה וממלא אותו במים נקיים. בשלב הבא, מאתרים את הסתימה באמצעות מצלמת סיב אופטי אותה מחדירים פנימה. היא שולחת את התמונות המצולמות אל מסך המצוי בידי המפעיל.

לאחר איתור מקום הסתימה מחדירים פנימה את צינור המים הראשי. בקצהו קיימת דיזה מיוחדת המייצרת סילון מים דק וחזק. הוא מסוגל לחתוך שורשים, פלסטיק, קרטון וניירת ללא קושי. כך הוא מפעיל לחץ על הסתימה, מרסקה ותכולתה מוזרמת קדימה. בשלב הבא, מקלף זרם המים שכבות לכלוך שנדבקו לדופנות הצנרת ושוטפם קדימה. כאן למעשה מסתיימת עבודתה. בשלב הבא, ניתן לשפוך חומרים קולטי עשבים להשלמת ניקוי יעיל. אלו גם יעילים למניעת הצטברות שורשים מחודשת. עתה ניתן לצלם שוב את קו הביוב כדי לראות מצבו ועל מנת לזהות את הסדקים והשברים.

כך, ניתן לתכנן תיקונם או אפילו שיפוץ כללי של כל המערכת. ניתן למצוא ביוביות בגדלים שונים הנבדלות אלו מאלו בגודל, בטכנולוגיה ובתפוקת העבודה. הגדולות מסוגלות לפתוח סתימות מורכבות בזמן קצר. ביו הקטנות ניתן למצוא נמוכות אשר בנויות לנסיעה בחניונים מקורים או במבנים נמוכים ושם לבצע משימותיהן. הן נועדו גם לשאיבת בורות ספיגה, בורות שומניים במפעלים כימיים ואחרים, מי בריכות ועוד. חברת "ישראל שירותי ביובית" פועלת כל ימות השנה ברציפות ומספקת שירותים דחופים גם בשעות לילה לא שגרתיות. מומלץ להזמינה לעבודות דחופות ומזדמנות וגם לשירותים מסודרים כולל בניית ושיקום קווי ביוב, תיקוני אינסטלציה ועוד.

רוצה שניצור קשר?

אינסטלטור בתל אביב

אחת הבעיות הגדולות בהן נתקלים לקוחות רבים הזקוקים לשירות של אינסטלטור בתל אביב הינה צורך בשירות דחוף. מקרים של נזילות קשות, פיצוץ בצנרת או סתימה באסלה הינם מקרים אשר לא ניתן להמתין איתם יותר מידי וחשוב לקבל שירות עבורם

אינסטלטור ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות של אינסטלטור ברמת גן אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא כלי העבודה בהם הוא משתמש. כמובן, אתם לא צריכים לבדוק מותגים ודגמים, במיוחד אם אתם לא מכירים את התחום, אך כדאי מאוד שתוודאו כי

אינסטלטור בראשון לציון

כיצד נדע להגיע אל אינסטלטור בראשון לציון שיעשה עבודה מעל ומעבר בצנרת הביתית? מהם הקריטריונים בימינו להגיע לאינסטלטור הטוב ביותר? אלו שירותי אינסטלציה חדשים ניתן למצוא בשוק ומדוע הם מהווים אינדיקציה שהחברה המספקת אותם טובה ובטוחה לעבודה בביתנו? כמו