ביובית בפרדס חנה

חברת "ישראל שירותי ביובית" מספקת שירותי ביובית בפרדס חנה ובישובים הסמוכים אליה. מבקשים אותם בעלי נכסים פרטיים, עסקים, מפעלים, מוסדות ציבור, רשויות מקומיות ועוד. מקצת מהשירותים נחשבים לדחופים וכאלו הן איתור סתימות מורכבות במערכת הביוב ופתיחתן. שירות אחר הינו שאיבת מי הצפות ממקלטים, מרתפים, חניונים תת קרקעיים ומבנים תת קרקעיים אחרים. במקרים בהם מערכת הניקוז קורסת ולא מצליחה לשאוב את כל כמות המים, יש חשש ללכודים כמו גם לנזקים לרכוש. פעילות מהירה במקרים קיצוניים עשויה להציל חיים.

לעומת זאת, היווצרות סתימות נפוצה יותר ומטרידה רבים. הן נוצרות כתוצאה מחדירת שורשים של עצים ושיחים גדולים לצנרת דרך סדקים או שברים בה. כל מערכת ביוב הקולטת את מי השופכין מהבית מורכבת מסדרת בריכות ביוב המחוברות ביניהן בצנרת בקו ישר. המערכת עשויה מבטון או מפלסטיק קשיח העמיד ללחצים. היא נפגעת מבלאי, מתאונה, מלחץ של האדמה ועוד. כאשר נוצרים שברים, אזי גם חודרים אבנים וגושי אדמה המתווספים לשורשים. במקרים בעייתיים, נוספים אליהם גם גופים זרים המגיעים דרך האסלות.

כאן מדובר על תחבושות היגייניות, גלילי ניירות טואלט, מגבוני בד, מיכלי פלסטיק של סבון אסלה אותם מניחים על קצות האסלה וכדומה. כל אלו נשמטים פנימה או מושלכים בטעות או בהיסח הדעת. התוצאה היא סתימה אשר גורמת לנוזלים לפרוץ החוצה דרך מכסי הביוב או דרך האסלות. נוצרות שלוליות מצחינות המכילות חיידקים מסוכנים לבריאות. בעת הזאת, לא ניתן להשתמש במערכות המים וכל החיים משתבשים. אין ברירה אלא להזעיק ביובית לפתיחת הסתימה שכן פתיחתה באמצעות מוטות ביוב קשה וכמעט בלתי אפשרית. מה עוד שהיא מסוגלת לבצע משימות נוספות המשפרות את מצב המערכת בעת הטיפול ולאחריו.

שירותי ביובית בפרדס חנה

על כל ביובית יש מיכל לאגירת נוזלים ובנוסף, מערכת לשאיבת נוזלים ומערכת להזרקת מים בלחץ. הצוות המגיע למקום מתחיל עם שאיבת הנוזלים מהמערכת עד לריקון מוחלט. היא נשלחת לרוקן את המיכל באתר מורשה ומיד ממלאים את המיכל במים הנחוצים להמשך העבודה. בשלב הבא, מנסים לאתר את הסתימה באמצעות מצלמת סיב אופטי המוחדרת פנימה. היא מצלמת ושולחת את התמונות אל צג המצוי בידי המפעיל, וכך, מזהים אותה. עכשיו מכניסים לפעולה את צינור המים אשר בקצהו מוברגת דיזה מיוחדת היוצרת סילון מים דק וחזק.

הוא מסוגל לחתוך שורשים, גזעי עצים, פלסטיק, קרטונים ועוד ולפורר את הסתימה. תכולתה נשלחת קדימה ונעלמת. עתה ממשיכים להזרים מים בלחץ לטובת קילוף שכבות לכלוך הדבוקות לדופנות הצנרת, וכך מנקים אותה בצורה יסודית. עתה מסתיימת עבודתה. ניתן לשפוך חומרים קוטלי עשבים להשגת ניקוי יעיל יותר. כעת הקו נקי וניתן לצלמו על מנת לראות את הסדקים והשברים הקיימים. כך ניתן לתכנן את תיקונם או את השיפוץ הכללי שלו. מבחינים בביוביות מגוונות השונות אלו מאלו בגודל, במפרט, בטכנולוגיה ובתפוקת העבודה שהן מסוגלות לבצע.

הגדולות על משאיות כבדות ומסוגלות לפתוח סתימות מורכבות בזמן קצר. הקטנות והנמוכות יכולות לנוע בתוך חניונים מקורים או במבנים נמוכים ושם לבצע משימותיהן השונות. הן מבצעות גם עבודות חשובות אחרות: שואבות בורות שומנים במפעלים כימיים ואחרים, בורות ספיגה, מי בריכות ועוד. חברת "ישראל שירותי ביובית" בפרדס חנה פועלת לכל אורך השנה כולל בימים בהם ההתערבות הדחופה נדרשת. לכן, שירותיה ניתנים גם בשעות לא שגרתיות של לילות או לפנות בוקר. החברה מבצעת שיקום מערכות ביוב ואינסטלציה, בנייתן מחדש, ועבודות אחרות הקשורות לתחום. מומלץ להזמין וקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי.

רוצה שניצור קשר?

אינסטלטור בתל אביב

אחת הבעיות הגדולות בהן נתקלים לקוחות רבים הזקוקים לשירות של אינסטלטור בתל אביב הינה צורך בשירות דחוף. מקרים של נזילות קשות, פיצוץ בצנרת או סתימה באסלה הינם מקרים אשר לא ניתן להמתין איתם יותר מידי וחשוב לקבל שירות עבורם

אינסטלטור ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות של אינסטלטור ברמת גן אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא כלי העבודה בהם הוא משתמש. כמובן, אתם לא צריכים לבדוק מותגים ודגמים, במיוחד אם אתם לא מכירים את התחום, אך כדאי מאוד שתוודאו כי

אינסטלטור בראשון לציון

כיצד נדע להגיע אל אינסטלטור בראשון לציון שיעשה עבודה מעל ומעבר בצנרת הביתית? מהם הקריטריונים בימינו להגיע לאינסטלטור הטוב ביותר? אלו שירותי אינסטלציה חדשים ניתן למצוא בשוק ומדוע הם מהווים אינדיקציה שהחברה המספקת אותם טובה ובטוחה לעבודה בביתנו? כמו