ביובית בשערי תקווה

חברת "ישראל שירותי ביובית" מספקת שירותי איתור ופתיחת סתימות מקווי ביוב בשערי תקווה ובסביבה הקרובה אליה. השירותים ניתנים באמצעות ביוביות ועל ידי מכשור מיוחד המתאים גם לעבודות ביוב ואינסטלציה אחרות. בכל בית ומבנה יש שתי מערכות האחת להובלת מים פנימה והשנייה להוצאתם אל מערכת הביוב שבחצר. האחרונה מורכבת מסדרת בריכות המחוברות אלו לאלו בקווים ישרים. הבריכות עצמן רחבות ועמוקות והתעלות היוצאות מהן פתוחות ומתחברות בהמשך לצנרת סגורה המעוברת בתוך האדמה. המערכות עשויות מבטון או מפלסטיק קשיח אשר עמיד למשקל ולחצים.

סתימות עלולות להיווצר עקב חדירת שורשים פנימה מסדקים או שברים שנוצרים עקב בלאי, תאונה, חבלה וכדומה. הם מתרחבים בצנרת ויוצרים בהדרגה פקק אשר מונע מעבר נוזלים ומוצקים. לעיתים, נוספים אליהם גם גופים זרים החודרים דרך האסלות. מדובר על תחבושות היגייניות, מגבוני בד לחים, גלילי ניירות טואלט שלמים, מיכלי פלסטיק של סבוני אסלה המונחים על קצות האסלה לטובת טיהור ועוד.

כל אלו אינם מתפוררים במים. במקרים בהם קיימים שברים, נוספים גם אבנים ורגבי אדמה הסותמים עוד יותר את הזרימה. בסיטואציה כזאת המים פורצים החוצה דרך האסלות ומכסי בריכות הביוב ויוצרים שלוליות מצחינות המכילות חיידקים המסוכנים לבריאות. בעת הזאת, לא ניתן להשתמש במערכת והטיפול בה חייב להיות דחוף. לא ניתן לשחרר אותה, לרוב, עם מוטות ביוב המצויות בידי כל אינסטלטור.

מוטות אלו מגיעים ביחידות בודדות אותם מבריגים אלו לאלו עד ליצירת מוט ארוך. בקצהו יש קפיץ אשר נתקל בסתימה. סיבובו לופת שורשים ועל ידי משיכה חזקה הם משתחררים. כך בהדרגה ניתן לשחרר סתימה המורכבת בעיקר משורשים.

שירותי ביובית בשערי תקווה

יחד עם זאת, כאשר מדובר על סתימה מורכבת יותר מזעיקים לעזרה ביובית אשר משחררת את הסתימה ומבצעת עבודות נוספות באותה הזדמנות. ביובית בשערי תקווה יכולה להיות משאית קלה או כבדה יותר. על כל אחת מותקן מיכל אליו שואבים את הנוזלים ואשר אותו ממלאים במים נקיים המיועדים לפתיחת הסתימה. בנוסף, קיימות שתי מערכות. האחת לשאיבת מים והשנייה להזרמת מים בלחץ רב. באחרונה מותקנת בקצה כל צינור דיזה מיוחדת אשר מסוגלת לייצר סילון מים דק. הצוות המגיע מתחיל עם ריקון הבריכה והנוזלים מרוקנים לאתר מורשה.

לאחר מכן מצלמים את הקו על ידי מצלמת סיב אופטי השולחת תמונות אל צג המצוי בידי המפעיל. בשלב הבא מזרימים את המים והסילון הנוצר מסוגל לחתוך שורשים וגופים זרים. כך הוא מרסק ומשחרר את הסתימה ושלוח תכולתה קדימה. ניתן עתה לשפוך חומרים קוטלי עשבים אשר מנקים עוד יותר את המערכת. לאחר מכן, ממשיכים בהזרקת המים שעתה מקלפים את כל שכבת הלכלוך הדבוקה לצנרת. בשלב זה מצלמים את הקו שנית כדי לקבל תמונת מצב כהכנה אפשרית לתיקונו או לשיקומו. ניתן למצוא ביוביות גדולות המסוגלות לתפוקת עבודה מרשימה במהירות רבה.

קיימות גם קטנות ונמוכות אשר נוסעות בתוך חניונים מקורים ובמבנים אחרים בעלי גובה נמוך. ביובית בשערי תקווה מבצעת משימות נוספות כמו: שאיבת בורות ספיגה, בורות עם שמנים תעשייתיים, מי הצפה ממרתפים, ממחסנים, ממקלטים תת קרקעיים ועוד. שאיבת מי הצפות הנוצרים מגשמים עזים בזמן קצר עשויה להיות משמעותית בעת שיש לכודים במקלטים, מרתפים חניונים נמוכים ועוד. חברת "ישראל שירותי ביובית" מספקת שירותיה הנאמנים לאורך כל ימות השנה כולל בשעות לילה ובזמני חירום. היא מבצעת עבודות דחופות ובנוסף, גם עבודות מוזמנות על פי לוח זמנים הנסגר עם הלקוח. כל שירות ייעשה עם יחס אישי ובצורה מקצועית ביותר.

רוצה שניצור קשר?

אינסטלטור בתל אביב

אחת הבעיות הגדולות בהן נתקלים לקוחות רבים הזקוקים לשירות של אינסטלטור בתל אביב הינה צורך בשירות דחוף. מקרים של נזילות קשות, פיצוץ בצנרת או סתימה באסלה הינם מקרים אשר לא ניתן להמתין איתם יותר מידי וחשוב לקבל שירות עבורם

אינסטלטור ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות של אינסטלטור ברמת גן אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא כלי העבודה בהם הוא משתמש. כמובן, אתם לא צריכים לבדוק מותגים ודגמים, במיוחד אם אתם לא מכירים את התחום, אך כדאי מאוד שתוודאו כי

אינסטלטור בראשון לציון

כיצד נדע להגיע אל אינסטלטור בראשון לציון שיעשה עבודה מעל ומעבר בצנרת הביתית? מהם הקריטריונים בימינו להגיע לאינסטלטור הטוב ביותר? אלו שירותי אינסטלציה חדשים ניתן למצוא בשוק ומדוע הם מהווים אינדיקציה שהחברה המספקת אותם טובה ובטוחה לעבודה בביתנו? כמו