ביובית בתל מונד

חברת "ישראל שירותי ביובית" מספקת שירותים בתל מונד ובישובים הסמוכים אליה. נזקקים להם מוסדות ציבור, אנשים פרטיים, עסקים ומפעלים וגופים אחרים. השירותים העיקריים שלה הם איתור ופתיחת סתימות במערכות ביוב השייכות למבנים. מערכות אלו מקבלות מהמבנים את מי האסלות והמים המשומשים ומובילה אותם ואת המוצקים המתווספים אל מערכת הביוב האזורית.

האחריות לטיפול במערכת היא על בעל הנכס. היא מורכבת מסדרת בריכות ביוב המחוברות ביניהן בצנרת. מהבריכות הרחבות והגבוהות יוצאות תעלות פתוחות אשר בהמשך מתחברות לצנרת סגורה שעליה מונחת האדמה. הצנרת עשויה, לרוב, מבטון אבל ניתן למצוא גם כאלו המיוצרות מפלסטיק קשיח ומסיבי העמיד ללחצים. סתימות עלולות להיווצר בעקר מחדירת שורשים ו/או גופים זרים לצנרת. השורשים מצליחים למצוא סדקים ושברים דרכם הם עוברים ואחר כך מתרבים בהתמדה.

לצידם, וכאשר קיימים שברים, חודרים רגבי אדמה ואבנים קטנות, גופים זרים מגיעים דרך האסלות וביניהם ניתן למצוא תחבושות היגייניות, גלילי ניירות טואלט, מיכלי פלסטיק של סבוני אסלה המונחים על הדפנות שלה, מגבוני בד ועוד. כל אלו נשמטים פנימה או מושלכים בטעות. הם אינם מתפוררים במים ויוצרים סתימה עבה שקשה לשחררה, אלא אם כן משתמשים בביובית. סתימה כזאת הינה מפגע חמור המשבש קשות את חיי הדיירים במבנה. המים אינם מצליחים לזרום קדימה ופורצים דרך מכסי בריכות הביוב ו/או דרך האסלות.

הם יוצרים שלוליות עכורות ומצחינות אשר מכילות חיידקים המסוכנים לבריאות. בעת הזאת, לא ניתן להשתמש במערכת המים וחייבים לסגור אותה כדי למנוע התגברות ההצפות. פתיחת סתימה כזאת באמצעות מוטות ביוב אינה אפשרית מאחר והם מיועדים בעיקר לפתיחת סתימות שורשים. על קצה מוט ביוב יש קפיץ. בעת שהוא נתקל בסתימה מסובבים אותו ועליו נכרכים השורשים. משיכה חזקה וחלקם נתלשים, וכן הלאה עד לפתיחתה המוחלטת.

שירותי ביובית בתל מונד

ביובית הינה כלי רכב כבד, לרוב משאית קלה, משאית כבדה או אפילו טנדר רחב מימדים. על כל אחת יש מיכל לאגירת נוזלים ושתי מערכות. האחת היא מערכת לשאיבת נוזלים והשנייה מערכת להזרקת מים בלחץ. צוות ביובית בתל מונד מגיע במהירות ומתחיל בשאיבת הנוזלים לתוך המיכל שעליה. לאחר מכן, מרוקנים אותו באתר מורשה וממלאים במים נקיים הנדרשים בהמשך. בשלב הבא, מאתרים את הסתימה על ידי מצלמת סיב אופטי המוחדרת פנימה. היא שולחת את התמונות אל צג המצוי בידי המפעיל.

לאחר שמזהים אותה מכניסים פנימה את צינור המים אשר בקצהו יש דיזה מיוחדת מוברגת המסוגלת לייצר סילון מים דק. הוא חותך את השורשים, הקרטון, הפלסטיק ועוד, וכך מרסק את הסתימה ושולח תכולתה קדימה. לאחר מכן, ממשיכים להזרים מים בלחץ לדפנות כדי לקלף שכבות לכלוך דבוקות. כאן מסתיימת עבודתה, ועתה מתפנים לשפוך חומרים קוטלי עשבים פנימה.

בשלב זה המערכת נקייה וניתן לצלמה שוב כדי לקבל תמונת מצב שלה כולל איתור הסדקים והשברים בה. כך, ניתן לתכנן היטב את התיקונים ו/או השיקום הכללי שלה. חברת "ישראל שירותי ביובית" מבצעת גם עבודות שיקום אלו וכדאי לשכור שירותיה כדי לקבל טיפול מקיף. היא מבצעת גם משימות אחרות בתחום האינסטלציה והביוב.

ביובית בתל מונד מבצעת מטלות נוספות ובין היתר: שאיבת בורות ספיגה, בורות שומניים במפעלים כימיים ואחרים, וכן, שאיבת מי בריכות ומי שיטפונות. המטלה האחרונה מוגדרת אף היא כדחופה כי מצטברים מי גשמים רבים בחניונים נמוכים, במקלטים, במרתפים ובמבנים נמוכים אחרים. נוצר חשש לרכוש ולחיי אנשים. מומלץ לקבל שירות מחברה בעלת מוניטין בתחום הפעילה כל ימות השנה.

רוצה שניצור קשר?

אינסטלטור בתל אביב

אחת הבעיות הגדולות בהן נתקלים לקוחות רבים הזקוקים לשירות של אינסטלטור בתל אביב הינה צורך בשירות דחוף. מקרים של נזילות קשות, פיצוץ בצנרת או סתימה באסלה הינם מקרים אשר לא ניתן להמתין איתם יותר מידי וחשוב לקבל שירות עבורם

אינסטלטור ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות של אינסטלטור ברמת גן אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא כלי העבודה בהם הוא משתמש. כמובן, אתם לא צריכים לבדוק מותגים ודגמים, במיוחד אם אתם לא מכירים את התחום, אך כדאי מאוד שתוודאו כי

אינסטלטור בראשון לציון

כיצד נדע להגיע אל אינסטלטור בראשון לציון שיעשה עבודה מעל ומעבר בצנרת הביתית? מהם הקריטריונים בימינו להגיע לאינסטלטור הטוב ביותר? אלו שירותי אינסטלציה חדשים ניתן למצוא בשוק ומדוע הם מהווים אינדיקציה שהחברה המספקת אותם טובה ובטוחה לעבודה בביתנו? כמו