ביובית בצור יגאל

חברת "ישראל שירותי ביובית" מספקת שירותים בצור יגאל ובסביבותיה למוסדות ציבור, לעסקים, לאנשים פרטיים ולאחרים הנזקקים להם. הנפוצים הנחשבים, לרוב, גם לדחופים, הינם איתור ופתיחת סתימות במערכות הביוב. הן מוגדרות כדחופות מאחר ותקלות כאלו מפריעות להתנהלות השוטפת ובעיקר משביתות את מערכת המים במבנה. בעת סתימות פורצים המים דרך מכסי בריכות הביוב ודרך האסלות. נוצרות שלוליות מצחינות המכילות חיידקים המסוכנים לבריאות. מערכת הביוב שבחצר מורכבת מבריכות המחוברות ביניהן בצנרת סגורה.

הבריכות עצמן רחבות ומהן יוצאות תעלות פתוחות המתחברות לצנרת המובילה אל המערכת האזורית. הטיפול בה היא באחריות בעל הנכס. היא עשויה, לרוב, מבטון אבל ניתן למצוא גם מפלסטיק קשיח ומסיבי העמיד ללחצים ולמשקל האדמה שמלמעלה. הסתימות נוצרות בתוך הצנרת עקב חדירת שורשים וגופים זרים אליה. השורשים מוצאים סדקים או שברים ונכנסים דרכם. הם מתרבים ויוצרים חסימות ההופכות במשך הזמן לבלתי עבירות לנוזלים ומוצקים. כאשר מתווספים אליהם גופים זרים אזי הסתימות עבות במיוחד.

גופים זרים מגיעים בעיקר מהאסלות. מדובר על תחבושות היגייניות, מיכלי פלסטיק של סבוני אסלה אותם מניחים דפנות האסלות, גלילי ניירות טואלט, מגבוני בד ופריטים אחרים שאינם מתפוררים במים. הם מושלכים פנימה או נשמטים ויוצרים את הנזק. במקרים קשים יותר חודרים גם רגבי אדמה ואבנים קטנות. פתיחת סתימת שורשים בלבד אפשרית בעזרת מוטות ביוב. הם מגיעים בחלקים ומחברים אותם עד ליצירת מוט ארוך שבקצהו מוברג קפיץ.

כאשר דוחפים אותו דרך הבריכות הוא נתקל בסתימה ואז ניתן לסובבו. סביב הקפיץ נלפתים שורשים ומשיכה שלו תולשת חלק מהם. כך שוב ושוב עד לפתיחת הסתימה. בסתימות מורכבות יותר מפעילים ביובית בצור יגאל המבצעת גם מטלות נוספות.

שירותי ביובית בצור יגאל

ביובית הינה כלי רכב כבד שעליו מיכל לאגירת נוזלים, וכן, מערכת לשאיבת נוזלים ואחרת להזרקת מים בלחץ. כאשר הצוות מגיע לאתר הלקוח הוא שואב תחילה את הנוזלים למיכל. מרוקנים אותו לאחר מכן באתר מורשה וממלאים במים נקיים הנדרשים לפתיחת הסתימה. בשלב הבא, מחדירים מצלמת סיב אופטי לקו כדי לצלם ולאתר את הסתימה.

היא שולחת תמונותיה אל צג המונח בידי המפעיל. אחר כך מחדירים את צינור המים שבקצהו מוברגת דיזה מיוחדת היוצרת סילון מים דק. הוא מסוגל לחתוך שורשים, קרטון, פלסטיק ועוד. הלחץ גורם לריסוקה וכל תכולתה מוזרמת קדימה. הצוות ממשיך להזרים מים לצורך קילוף שכבות לכלוך מהדפנות. כאן מסתיימת עבודתה וכל מה שנותר הוא לשפוך חומרי קוטלי עשבים לניקוי משולם יותר.

עכשיו, כאשר המערכת נקייה ניתן לצלמה שוב כדי לקבל תמונת מצב שלה. ניתן להחליט אם לתקן את הסדקים והשברים באופן חלקי או לבצע שיקום מקיף. חברת "ישראל שירותי ביובית" מבצעת גם משימות אלו ומומלץ לתת לה אותם כדי לקבל טיפול מקיף וכולל בבעיה. החברה מבצעת שירותים נוספים באמצעותה ומטלות אחרות במערכת האינסטלציה. בין היתר הקמה, תיקונים, איתור נזילות ועוד. ביובית בצור יגאל מיועדת למשימות נוספות ובעיקר לשאיבת בורות ספיגה, בורות שומניים במפעלים כימיים, שאיבת מי שיטפונות ועוד.

שאיבת מי שיטפונות נחשבת אף היא למשימה דחופה בגלל שמדובר על סכנה לרכוש ולחיי אנשים לכודים במקלטים, בחניונים נמוכים מקורים, במחסנים וכיוצא בזה. ניתן למצוא ביוביות בגדלים שונים הנבדלות ביניהן במפרט ובתפוקת העבודה שהן מספקות. הגדולות מיועדות למפעלים, לקווי ביוב ציבוריים בעלי קוטר רחב ועוד. יש נמוכות המסוגלות לנוע בחניונים מקורים, ובמבנים נמוכים אחרים להשלמת המשימות השונות. מומלץ להיעזר בחברה בעלת מוניטין. היא תספק שירות מקצועי יעיל.

רוצה שניצור קשר?

אינסטלטור בתל אביב

אחת הבעיות הגדולות בהן נתקלים לקוחות רבים הזקוקים לשירות של אינסטלטור בתל אביב הינה צורך בשירות דחוף. מקרים של נזילות קשות, פיצוץ בצנרת או סתימה באסלה הינם מקרים אשר לא ניתן להמתין איתם יותר מידי וחשוב לקבל שירות עבורם

אינסטלטור ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות של אינסטלטור ברמת גן אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא כלי העבודה בהם הוא משתמש. כמובן, אתם לא צריכים לבדוק מותגים ודגמים, במיוחד אם אתם לא מכירים את התחום, אך כדאי מאוד שתוודאו כי

אינסטלטור בראשון לציון

כיצד נדע להגיע אל אינסטלטור בראשון לציון שיעשה עבודה מעל ומעבר בצנרת הביתית? מהם הקריטריונים בימינו להגיע לאינסטלטור הטוב ביותר? אלו שירותי אינסטלציה חדשים ניתן למצוא בשוק ומדוע הם מהווים אינדיקציה שהחברה המספקת אותם טובה ובטוחה לעבודה בביתנו? כמו