ביובית באלפי מנשה

חברת "ישראל שירותי ביובית" מספקת שירותי ביובית 24/7 ואיתור סתימות ופתיחתן באלפי מנשה ובאזורים הסמוכים אליה. נזקקים להם אנשים פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור, רשויות מקומות ועוד. החברה מבצעת גם שירותים נוספים בתחום הביוב והאינסטלציה שחלקם דחופים ואחרים מוזמנים למועדים שונים. בכל מבנה יש שתי מערכות: האחת להובלת מים נקיים אליו והשנייה לפינוי מים משומשים מהבית למערכת הביוב שבחצר המורכבת מסדרת בריכות המחוברות ביניהן בצנרת סגורה.

בריכות הביוב עמוקות ורחבות ודרכם מבצעים את התחזוקה והתיקונים. מהן יוצאות תעלות פתוחות המתחברות לצנרת המובילה, בסופו של דבר, למערכת הביוב האזורית. המערכת מיוצרת מבטון או מפלסטיק קשיח אשר הינו מסיבי ועמיד ללחצים ולמשקל. הצנרת מכוסה באדמה וכאשר היא חדשה, המערכת מתפקדת היטב. סתימות נוצרות כאשר שורשים מצליחים לחדור דרך סדקים ושברים הנוצרים בה עקב בלאי, תאונה, חבלה וכדומה. הם מתרבים בהדרגה ויוצרים חסימה חלקית עד שהיא הופכת לסתימה.

לשורשים עלולים להצטרף גם גופים זרים המגיעים דרך האסלות. מדובר על תחבושות היגייניות, גלילי ניירות טואלט, מיכלי פלסטיק של סבון אסלה אשר מונחים על דפנות האסלות, מגבוני בד ועוד. כל אלו הינם פריטים קשיחים שאינם מתפוררים במים ואשר מעבים את הסתימה. שחרור סתימה המורכבת רק עם שורשים ניתן לפתוח עם מוטות ביוב.

אלו הם מוטות המוברגים יחד עד שיוצרים מוט ארוך אשר קפיץ בקצהו. כאשר המוט מוחדר פנימה הוא נתקל בסתימה ואז ניתן לסובבו. שורשים נכרכים סביב הקפיץ ואז מושכים בחוזקה והם נתלשים. כך שוב ושוב עד לפתיחתה. סתימה המורכבת משורשים וגופים זרים אחרים ניתן לפתוח בעיקר עם ביובית. באותה הזדמנות, הצוות שלה מבצע עבודות חיוניות אחרות.

שירות מהיר ומעצועי

יש צורך להזעיק אותה במהירות כי מהלך החיים משתבש בגללה. הנוזלים המזוהמים פורצים דרך מכסי הבריכות או האסלות והם מצחינים ומכילים חיידקים מסוכנים לבריאות. בעת הזאת, לא ניתן להשתמש במערכת המים המושבתת. על כל ביובית יש מיכל לאגירת נוזלים וכן, שתי מערכות. האחת לשאיבת נוזלים והשנייה להזרקת מים בלחץ.

עם הגיעו, מתחיל הצוות בשאיבת הנוזלים מהמערכת אל תוך מיכל המצוי עליה. לאחר מכן היא מוסעת אל אתר מורשה ומרוקנת שם את התכולה. ממלאים את המיכל במים נקיים הנחוצים להשלמת העבודה. בשלב הבא מאתרים את הסתימה על ידי צילום הקו באמצעות מצלמת סיב אופטי המשדרת תמונות אל צג המצוי בידי המפעיל. אחר זיהויה מחדירים את צינור המים אשר בקצהו קיימת דיזה מיוחדת אשר מסוגלת ליצור סילון מים דק וחזק. הוא מצליח לחתוך שורשים, קרטונים ופלסטיק ובכך הוא, בעצם, מרסק ומפורר את הסתימה.

כל תכולתה מוזרם הלאה ועתה ממשיכים לשטוף בלחץ את הדפנות ומקלפים שכבות לכלוך קיימות. עכשיו מסתיימת עבודת הביובית והצוות יכול לשפוך חומרים קוטלי עשבים להשלמת הניקוי. בשלב זה ניתן לצלם שוב את הצנרת הנקייה כדי לאתר את הסדקים והשברים ולקבל תמונת מצב כללית. על פיה ניתן לשקול ביצוע תיקונים או שיקום כללי. ביובית באלפי מנשה מבצעת שירותים נוספים. ביניהם שאיבת בורות שומניים במפעלים, שאיבת בורות ספיגה, מי בריכות או מי שיטפונות ממקלטים וממבנים נמוכים אחרים.

ניתן למצוא ביוביות בגדלים שונים הנבדלים אלו מאלו, בגודל, במפרט ותפוקת העבודה שהן מסוגלות לבצע. הגדולות מיועדות לשטחים פתוחים, למפעלים וכדומה ומסוגלות לפתוח סתימות גדולות בזמן קצר. יש נמוכות הנוסעות בחניונים מקורים, ובמבנים נמוכים אחרים כדי לבצע שם את המשימות. מומלץ לקבל שירות מחברת "ישראל שירותי ביובית" בעלת המוניטין.

רוצה שניצור קשר?

אינסטלטור בתל אביב

אחת הבעיות הגדולות בהן נתקלים לקוחות רבים הזקוקים לשירות של אינסטלטור בתל אביב הינה צורך בשירות דחוף. מקרים של נזילות קשות, פיצוץ בצנרת או סתימה באסלה הינם מקרים אשר לא ניתן להמתין איתם יותר מידי וחשוב לקבל שירות עבורם

אינסטלטור ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות של אינסטלטור ברמת גן אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא כלי העבודה בהם הוא משתמש. כמובן, אתם לא צריכים לבדוק מותגים ודגמים, במיוחד אם אתם לא מכירים את התחום, אך כדאי מאוד שתוודאו כי

אינסטלטור בראשון לציון

כיצד נדע להגיע אל אינסטלטור בראשון לציון שיעשה עבודה מעל ומעבר בצנרת הביתית? מהם הקריטריונים בימינו להגיע לאינסטלטור הטוב ביותר? אלו שירותי אינסטלציה חדשים ניתן למצוא בשוק ומדוע הם מהווים אינדיקציה שהחברה המספקת אותם טובה ובטוחה לעבודה בביתנו? כמו