ביובית בעץ אפרים

חברת "ישראל שירותי ביובית" מספקת שירותיה בעץ אפרים ובאזורים הסמוכים לישוב. בכל בית ומבנה יש מערכת להובלת מים פנימה ומערכת להזרמת המים המשומשים אל מחוצה לו ולמערכת הביוב שבחצר. היא מורכבת מסדרת בריכות המחוברות ביניהן בצנרת סגורה. הבריכות עצמן רחבות ועמוקות ומתוכן זורמים הנוזלים בתעלות פתוחות המתחברות לצינורות. היא מובילה למערכת הביוב האזורית והטיפול בה הוא באחריות בעל הנכס. המערכת מיוצרת מבטון או מפלסטיק קשיח אשר הינו מסיבי ועמיד ללחצים.

הצנרת מכוסה באדמה ואינה גלויה וכל הטיפולים בה נעשים דרך הבריכות המכוסות במכסה מוצק. סתימות עלולות להיווצר עקב חדירת שורשים וגופים זרים. השורשים מגיעים דרך סדקים שבצנרת. לעיתים, המערכת נשברת בחלקה בגלל תאונות, חבלות, בלאי מתמשך ועוד. לאורך זמן, מתרבים השורשים ויוצרים פקק שבהדרגה הופך לבלתי עביר למוצקים ומים.

הגופים הזרים חודרים דרך האסלות וביניהם ניתן למנות: תחבושות היגייניות, מיכלי פלסטיק של סבון אסלה המונחים על קצוות האסלות, גלילי ניירות טואלט, מגבוני בד לחים ופריטים קשיחים נוספים אשר אינם מתפוררים במים. במקרים בהם יש שברים, חודרים גם רגבי אדמה ואבנים קטנות. סתימה מעובה כזאת עוצרת לחלוטין את זרימת המים והם נסוגים חזרה ופורצים דרך מכסי הביוב והאסלות. נוצרות שלוליות מצחינות אשר מכילות חיידקים מסוכנים לבריאות. לא ניתן להשתמש במערכת המים עד לפתרון הבעיה הנ"ל.

סתימות מורכבות כאלו לא ניתנות לשחרור על ידי מוטות ביוב. אלו הם מוטות המחוברים אלו לאלו בהברגה ובקצה המוט הראשון יש קפיץ אשר נתקל בסתימה. על ידי סיבובו ניתן ללפות עליו שורשים ומשיכה קלה משחררת חלק מהן. ביובית לעומת זאת עובדת אחרת ומסוגלת לבצע מטלות נוספות להשלמת טפול יסודי יותר.

שירותי ביובית בעץ אפרים

ביובית בעץ אפרים הינה כלי רכב כבד שעליו יש מספר מתקנים ומערכות. בין היתר: מיכל לאגירת נוזלים, מערכת לשאיבת מים ומערכת להזרקת מים בלחץ. הרכב יכול להיות משאית כבדה או קלה ואף טנדר גדול. הצוות מגיע לאתר ומתחיל בשאיבת המים והנוזלים מהמערכת. לאחר מכן, הוא נוסע לרוקן את התכולה באתר מורשה וממלא את המיכל במים נקיים הנחוצים בהמשך. עתה יש צורך לזהות את הסתימה וניתן לעשות זאת על ידי מצלמת סיב אופטי המוחדרת פנימה ושולחת תמונות למסך מונח בידי המפעיל. לאחר זיהויה מתחילים בפתיחת הסתימה.

לתוך הקו מכניסים את צינור המים אשר בקצהו מוברגת דיזה מיוחדת המסוגלת לייצר סילון מים דק. הוא יכול לחתוך שורשים, פלסטיק, קרטונים ועוד, וכך הוא מרסק את הסתימה ומפורר את כל מרכיבה. הם נשלחים הלאה אל המערכת האזורית ועתה מתפנים להזרים את המים אל שכבות לכלוך הדבוקות על הצנרת. מקלפים אותן והצנרת הופכת לנקייה מאוד. בשלב זה אין יותר צורך בביובית אבל הצוות ממשיך בפעילות משלימה.

הוא שופך חומרים קוטלי עשבים לניקוי מושלם יותר. בהמשך, ניתן לצלם את הקו הנקי כדי לזהות את הסדקים והשברים ולתכנן טיפול במערכת באמצעות תיקון חלקי או שיקום כולל. היא מבצעת גם משימות שונות כמו שאיבת בורות ספיגה, בורות שומניים במפעלים כימים ואחרים, וכן, שאיבת מי הצפות ממקלטים, חניונים נמוכים, מרתפים ועוד.

השירות האחרון נדרש בעת שמערכות ניקוז קורסות בעת ימי גשמים רצופים בהם יורדות כמויות גדולות בזמן קצר. ניתן למצוא גדולות המסוגלות לתפוקת עבודה גדולה, יש נמוכות וקטנות המסוגלות לנסוע בחניונים מקורים או במבנים נמוכים לבצע משימותיהן. חברת "ישראל שירותי ביובית" מספקת שירותים נוספים למערכות האינסטלציה והביוב ומומלץ לשכור שירותיה המקצועיים.

רוצה שניצור קשר?

אינסטלטור בתל אביב

אחת הבעיות הגדולות בהן נתקלים לקוחות רבים הזקוקים לשירות של אינסטלטור בתל אביב הינה צורך בשירות דחוף. מקרים של נזילות קשות, פיצוץ בצנרת או סתימה באסלה הינם מקרים אשר לא ניתן להמתין איתם יותר מידי וחשוב לקבל שירות עבורם

אינסטלטור ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות של אינסטלטור ברמת גן אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא כלי העבודה בהם הוא משתמש. כמובן, אתם לא צריכים לבדוק מותגים ודגמים, במיוחד אם אתם לא מכירים את התחום, אך כדאי מאוד שתוודאו כי

אינסטלטור בראשון לציון

כיצד נדע להגיע אל אינסטלטור בראשון לציון שיעשה עבודה מעל ומעבר בצנרת הביתית? מהם הקריטריונים בימינו להגיע לאינסטלטור הטוב ביותר? אלו שירותי אינסטלציה חדשים ניתן למצוא בשוק ומדוע הם מהווים אינדיקציה שהחברה המספקת אותם טובה ובטוחה לעבודה בביתנו? כמו