ביובית בגבעת אולגה

חברת "ישראל שירותי ביובית" מספקת שירותים בגבעת אולגה ובסביבותיה ללקוחות מגוונים. נזקקים להם אנשים פרטיים, עסקים, מפעלים, מוסדות ציבור, רשויות מקומיות ועוד. מבין השירותים הנדרשים ביותר ניתן למנות איתור ופתיחת סתימות מורכבות במערכות הביוב. אלו נחשבים גם לדחופים בגלל שסתימות אלו מפריעות למהלך החיים התקין.

מערכת הביוב בכל מבנה נמצאת בחצר או בגינה וקולטת את המים המשומשים ומי האסלות מהבית ומזרימה אותו למערכת הציבורית. היא מורכבת מסדרה של בריכות אשר מחוברות ביניהן בצנרת. הבריכות רחבות ועמוקות ומהן יוצאות תעלות פתוחות אשר בהמשך מתחברות אל צנרת סגורה ואטומה מכל צדדיה. לרוב, עשויות המערכות מבטון אבל ניתן למצוא גם מפלסטיק קשיח ומסיבי העמיד למשקל וללחצים.

כל המערכת איננה גלויה והטיפול בתקלות נעשה דרך הבריכות המכוסות במכסים מתאימים. האחריות בטיפול היא על בעל הכנס. סתימות עלולות לקרות עקב חדירת שורשים ו/או גופים זרים. השורשים מוצאים סדקים או שברים בצנרת אשר נוצרים מבלאי, מחבלות, מתאונות וכדומה. הם מתרחבים בה עד ליצירת חסימות למעבר מים ומוצקים.

גופים זרים עלולים לחדור דרך האסלות וביניהם ניתן למצוא: תחבושות היגייניות, גלילי ניירות טואלט, מיכלי פלסטיק של סבון אסלה, מגבוני בד ופריטים אחרים שאינם מתפוררים במים. בנוסף, עלולים לחדור גם אבנים ורגבי אדמה. כל אלו יוצרים סתימה מורכבת שניתן לפתוח אותה רק באמצעות ביובית. זאת להבדיל מסתימות שורשים פשוטות, יחסית, שאותן ניתן לפתוח על ידי מוטות ביוב. מוט ביוב הינו מוט ארוך המורכב ממוטות קצרים מוברגים.

בקצה המוט הראשון מוברג קפיץ מיוחד אשר בעת הכנסת המוט נתקל בסתימה. ניתן לסובב אותו ואז נכרכים שורשים סביב. משיכה חזקה וחלקם נתלשים. כך, עד לפתיחתה. בכל מקרה, את הביובית יש להזעיק בדחיפות.

שירותי ביובית בגבעת אולגה

כאשר יש סתימה אזי המים מתפרצים החוצה דרך מכסי הבריכות ויוצרים שלולות מצחינות מסביב. בעת הזאת לא ניתן להשתמש במערכת המים. הפעולה הראשונה שעושה צוות ביובית בגבעת אולגה הוא לשאוב את המים מהמערכת אל מיכל הנמצא על הביובית. יש עליה גם מערכת להזרקת מים הנדרשת בהמשך. מרוקנים את המיכל לאתר מורשה וממלאים אותו במים נקיים.

עתה מנסים לזהות את הסתימה על ידי צילום הקו באמצעות מצלמת סיב אופטי המוחדרת פנימה. היא שולחת תמונות אל צג המצוי בידי המפעיל. כעת מכניסים את צינור המים אשר בקצהו מוברגת דיזה מיוחדת אשר מסוגלת לייצור סילון מים דק. הוא חותך את השורשים, הפלסטיק, הקרטונים ומרסק את הסתימה. תכולתה מוזרמת קדימה ועתה מתפנים לשטוף את דפנות הצנרת מלכלוך דבוק.

בשלב זה מסתיימת עבודתה והצוות שופך חומרים קוטלי עשבים להשלמת הניקוי. עתה, כאשר המערכת נקייה ניתן לצלמה שוב כדי לראות מצבה ולזהות את הסדקים והשברים הקיימים. כך ניתן לתכנן תיקון מקומי או שיקום כללי. חברת "ישראל שירותי ביובית" מבצעת גם עבודות אלו לטובת ונוחיות הלקוחות וכדאי לבקש ממנה לעשותם עתה ולקבל טיפול כולל.

ביובית בגבעת אולגה מבצעת עבודות נוספות כמו: שאיבת בורות ספיגה. בורות שומנים במפעלים כימיים ואחרים, שאיבת מי בריכות ומי שיטפונות. כאשר יש הצפות בגלל גשמים עזים אזי יש סכנה ללכודים ולרכוש במקלטים, במרתפים בחניונים נמוכים ועוד, ולכן, עבודתה נחשבת לדחופה בעיתות האלו. ניתן למצוא ביוביות בגדלים שונים הנבדלות ביניהם במפרט ובתפוקת העבודה.

הגדולות מתאימות למפעלים, לקווי ביוב של רשויות בעלות קוטר גדול ועוד. יש קטנות ונמוכות הנוסעות בחניונים מקורים ובמבנים נמוכים ועוד. מומלץ לקבל שירות מחברה בעלת מוניטין.

רוצה שניצור קשר?

אינסטלטור בתל אביב

אחת הבעיות הגדולות בהן נתקלים לקוחות רבים הזקוקים לשירות של אינסטלטור בתל אביב הינה צורך בשירות דחוף. מקרים של נזילות קשות, פיצוץ בצנרת או סתימה באסלה הינם מקרים אשר לא ניתן להמתין איתם יותר מידי וחשוב לקבל שירות עבורם

אינסטלטור ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות של אינסטלטור ברמת גן אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא כלי העבודה בהם הוא משתמש. כמובן, אתם לא צריכים לבדוק מותגים ודגמים, במיוחד אם אתם לא מכירים את התחום, אך כדאי מאוד שתוודאו כי

אינסטלטור בראשון לציון

כיצד נדע להגיע אל אינסטלטור בראשון לציון שיעשה עבודה מעל ומעבר בצנרת הביתית? מהם הקריטריונים בימינו להגיע לאינסטלטור הטוב ביותר? אלו שירותי אינסטלציה חדשים ניתן למצוא בשוק ומדוע הם מהווים אינדיקציה שהחברה המספקת אותם טובה ובטוחה לעבודה בביתנו? כמו