ביובית בכפר יונה

חברת "ישראל שירותי ביובית" מספקת שירותי ביובית בכפר יונה ובאזורים הסמוכים אליה. הם ניתנים לבעלי מבנים פרטיים, לעסקים, מפעלים, רשויות מקומיות, מוסדות ציבור וכדומה. חלק מהשירותים הינם דחופים לטובת תקלות המשביתות את המערכות או מסכנות רכוש וחיים. אחת מהן היא איתור ופתיחת סתימות והשנייה היא שאיבת מי הצפות ממקלטים, חניונים, מחסנים ומבנים תת קרקעיים אחרים. כאשר יש ימי גשם הממטירים כמויות מים אדירות, אזי מערכות ניקוז רבות לא עומדות בעומס וקורסות. לכן, יש צורך בשאיבת מים מהירה כדי למנוע נזק לרכוש ו/או אובדן חיי אנשים לכודים.

אלו מקרים נדירים יותר מאשר היווצרות סתימות הנוצרות במערכות הביוב בחצרות. מקור הסתימות הוא בחדירת שורשים, אבנים, רגבי אדמה וגופים זרים אחרים לצנרת סדוקה או שבורה. כל מערכת ביוב מורכבת מבריכות ביוב המחוברות ביניהן בצנרת סגורה בקו ישר. המערכת קולטת את מי השופכין מהבית ומזרימה אותם אל מערכת הביוב האזורית. הטיפול במערכות הפרטיות נעשה על ידי בעלי הנכסים. המערכות עשויות מבטון או מפלסטיק קשיח העמיד ללחצים. הן נפגעות מבלאי מתמשך, מחבלות, מלחץ הנובע ממשקל האדמה, מתאונות ועוד. שורשים חודרים דרך הסדקים ומתרבים בהדרגה עד ליצירת פקק.

גופים זרים מגיעים מהאסלות וניתן למצוא רבים כאלו: תחבושות היגייניות, מיכלי פלסטיק של סבון אסלה המונחות על קצות האסלות, גלילי ניירות טואלט, מגבונים לחים מבד ועוד. הסתימה הנוצרת היא בלתי עבירה לנוזלים ומוצקים והם פורצים החוצה מבעד למכסי הביוב או לאסלות שבבית. נוצרות שלוליות מצחינות המכילות חיידקים מסוכנים לבריאות. בעת הזאת, לא ניתן להשתמש במערכת המים שבמבנה, ולכן, יש לטפל בבעיה במהירות האפשרית. הצורך המיידי הוא בהזעקת ביובית לפיתרון הבעיה.

שירותי ביובית בכפר יונה

צוות הביובית המגיע למקום מתחיל בשאיבת הנוזלים מהמערכת המלאה באמצעות מערכת השאיבה שלה. הם נשאבים למיכל המותקן עליה ואותו מרוקנים לאתר מורשה. לאחר ריקון המיכל ממלאים אותו במים נקיים הנחוצים להמשך העבודה. עתה מנסים לאתר את הסתימה ועושים זאת על ידי החדרת מצלמת סיב אופטי לתוך הצנרת. היא שולחת את התמונות המצולמות אל צג המצוי בידי המפעיל, וכך לומדים לאבחן אותה. בשלב הבא מכניסים את צינור המים אשר בקצהו מותקנת דיזה מיוחדת המסוגלת לייצר סילון מים דק וחזק.

הוא חותך שורשים, פלסטיק, ניירת וקרטון ומפורר גושי אדמה. כך הוא מרסק את הסתימה ושולח את תכולתה קדימה. לאחר שחרור הסתימה, ממשיכים להזרים מים בלחץ שנועדו לקילוף שכבות לכלוך הדבוקות על דופנות הצנרת. עתה הקו נקי. ניתן להמשיך ולשפוך חומרים קוטלי עשבים פנימה להשלמת ניקוי יעיל. שירותי ביובית בכפר יונה למשימה הזאת מסתיימים. במידה והלקוח מבקש, מצלמים שוב את קו הביוב הנקי כדי לראות את הסדקים והשברים הקיימים. כך ניתן לקבל תמונת מצב מעודכנת ולתכנן תיקונים מקומיים או שיפוץ כללי.

מבחינים בביוביות מסוגים שונים הנבדלות ביניהן בגודל, בטכנולוגיה, ובתפוקת העבודה שלהן. יש גדולות המסוגלות לפתוח סתימות מורכבות במהירות רבה, יחסית. יש קטנות ונמוכות המסוגלות לנסוע בחניונים מקורים ובמבנים נמוכים כדי לבצע שם מטלות שונות. הן בנויות גם למשימות נוספות ובין היתר: שאיבת בורות שומניים במפעלים כימיים ואחרים, שאיבת בורות ספיגה, מי בריכות ועוד. חברת "דני שירותי ביובית" פועלת באזור לאורך כל השנה כולל בשעות לא מקובלות של לילה למקרים דחופים. החברה מספקת שירותים כוללים לכל תחום האינסטלציה והביוב. כולל הקמת מערכות ושיקומן, וכן, תיקונים שונים הנדרשים מעת לעת. מומלץ לשמור את מספר הטלפון שלה בהישג יד.

רוצה שניצור קשר?

אינסטלטור בתל אביב

אחת הבעיות הגדולות בהן נתקלים לקוחות רבים הזקוקים לשירות של אינסטלטור בתל אביב הינה צורך בשירות דחוף. מקרים של נזילות קשות, פיצוץ בצנרת או סתימה באסלה הינם מקרים אשר לא ניתן להמתין איתם יותר מידי וחשוב לקבל שירות עבורם

אינסטלטור ברמת גן

אם אתם זקוקים לשירות של אינסטלטור ברמת גן אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק הוא כלי העבודה בהם הוא משתמש. כמובן, אתם לא צריכים לבדוק מותגים ודגמים, במיוחד אם אתם לא מכירים את התחום, אך כדאי מאוד שתוודאו כי

אינסטלטור בראשון לציון

כיצד נדע להגיע אל אינסטלטור בראשון לציון שיעשה עבודה מעל ומעבר בצנרת הביתית? מהם הקריטריונים בימינו להגיע לאינסטלטור הטוב ביותר? אלו שירותי אינסטלציה חדשים ניתן למצוא בשוק ומדוע הם מהווים אינדיקציה שהחברה המספקת אותם טובה ובטוחה לעבודה בביתנו? כמו